Pages

About

BlackBerry Bold 9790 Smartphone - MUST HAVE!




BlackBerry Bold 9790 Smartphone




Bold design
Slim And Sophisticated
BlackBerry® Bold™ 9790 smartphone menggabungkan reka bentuk BlackBerry ikonik dengan bentuk padat, ringan yang nampak cantik dalam tangan atau saku anda.

Touch And Type
Gemar sentuhan responsif, persembahan smooth dan fluid animation -semuanya terdapat pada BlackBerry Bold 9790. Lengkap dengan papan kekunci QWERTY BlackBerry Bold 9790, anda akan mempunyai kelonggaran melalui hari anda tanpa sebarang keraguan.




Fully loaded
Substance And Power
Urusan perniagaan lebih cepat dengan enjin berkuasa baru di dalam BlackBerry Bold 9790 smartphone. BlackBerry Bold 9790 1 GHz processor, 768MB RAM dan 8 GB memori dalaman memberi anda  kuasa dan prestasi  untuk mengekalkan anda  dalam kelajuan maksima. 

Travel Smart
Sambungkan BlackBerry Bold 9790 kepada Wi-Fi® hotspot dimana-mana sahaja dan langkah dari rumah ke restoran, ke lapangan terbang dan ke pejabat tanpa tersesat. Dan apabila anda perlu mencari lokasi sebenar dan maklumat anda tentang di mana anda berada pada ketika itu, serahkanlah pada BlackBerry Bold 9790 Augmented Reality app, diaktifkan oleh kompas digital dan accelerometer.



BlackBerry 7 OS
Breakthrough Technologies
BlackBerry® 7 ialah generasi terbaru dalam BlackBerry OS, padat dengan ciri-ciri baru berkuasa dan aplikasi inovatif. Gunakan Near Field Communication (NFC) teknologi untuk menghubungkan BlackBerry Bold 9790 dengan alat-alat NFC lain dan smart tag dengan hanya satu tap. Berinteraksi dan bergaul dengan dunia sekitar anda dengan cara baru yang menarik dengan BlackBerry Bold 9790 Augmented Reality.

Blackberry Browser
Alami page loading yang cepat, scrolling dan zooming yang lancar, dan web-based video dan gaming pada BlackBerry Bold 9790.


Works the way you do
Sama ada anda mahu menghantar e-mel dengan cepat, muat naik gambar-gambar dan video-video di Facebook® atau kekal update dengan rangkaian sosial anda, bekerjasama, networking dan sharing amat mudah dengan BlackBerry Bold 9790 Smartphone. Dengan mudah menukar dari satu perkara kepada yang lain supaya anda boleh kekal dengan semua aspek kehidupan anda.



Pre-installed apps and services
Dengan aplikasi dan service pre-install di BlackBerry Bold 9790 Smartphone, anda akan siap untuk apa pun yang berlaku. Tambah atau edit  Microsoft® Word, Microsoft® Excel® dan Microsoft® PowerPoint® dokumen dengan Documents To Go®. Kekalkan kehidupan pekerjaan dan kehidupan peribadi anda berasingan dengan BlackBerry® Balance™ technology dan bantu mencari BlackBerry Bold 9790 Smartphone anda jika anda telah salah letak dengan BlackBerry® Protect™ app.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...